Friday, September 23, 2011

၁၀ စုႏွစ္ေက်ာ္လြန္ခဲ့ေသာ္လည္း အတိတ္သၾကၤန္သည္...

သၾကၤန္သီခ်င္းသံမ်ား ဟိုေနရာကဖြင့္ ဒီေနရာဖြင့္ …
သၾကၤန္ေရာက္ဖို႕ ဘယ္ေလာက္မွ မလိုေတာ့ပါ…
သၾကၤန္ဆိုတာ က်မအတြက္ေတာ့ စားစရာအျပည့္ျဖင့္ အခန္းတြင္းေအာင္းကာ ေျမမထိသည့္ႏွစ္ေတြ ၁၀ ႏွစ္ေက်ာ္ၾကာခဲ့ျပီပဲ… ၁၀ ႏွစ္ေက်ာ္က ျဖစ္ပ်က္ခဲ့သည့္ အျဖစ္အပ်က္ေလးတစ္ခုသည္ က်မအတြက္ လက္တေလာ အျဖစ္အပ်က္ေလးတစ္ခုကဲ့သို႕ မ်က္၀န္းထဲ ရွင္းရွင္းလင္းလင္းေပၚလာခဲ့ပါသည္။
xxxxx
“သၾကၤန္ကို စတိတ္ရိႈးလုပ္မယ္တဲ့ ” က်မနဲ႕ အတန္းတူသည့္ သူငယ္ခ်င္းက က်မ ကိုေျပးျပီး လာေျပာခဲ့သည္။
က်မ မ်က္၀န္းမ်ား တဖ်တ္ဖ်တ္ေတာက္ပလာလ်က္ တီဗြီထဲက သၾကၤန္ယိမ္းကသည့္ အမေတြကို ေျပးျမင္လ်က္ ကခ်င္စိတ္မ်ား တဖြားဖြားေပၚလာျပီး … ရြာလူၾကီးမ်ားတိုင္ပင္ေနသည့္ ဥကၠ႒ အိမ္သို႕ အေျပးအလႊား သြားေရာက္နားေထာင္ခဲ့သည္။ သူတို႕တိုင္ပင္ေနသည့္ ယိမ္းအဖြဲ႕အုပ္စုမ်ားရဲ႕ အငယ္တန္းအုပ္စု ၁၂ ေယာက္အဖြဲ႕ထဲတြင္ က်မနာမည္ေလး ေရွ႕ဆံုးကပါခဲ့သည္။ အဲဒီအခ်ိန္က က်မ ခုႏွစ္တန္းေက်ာင္းသူ အရြယ္ပင္ျဖစ္ပါသည္။ ပိန္ပိန္သြယ္သြယ္နဲ႕ ခပ္ႏြဲ႕ႏြဲ႕က်မအား သၾကၤန္ယိမ္းထဲတြင္ မထည့္မျဖစ္လူၾကီးမ်ား ထည့္ရေပမည္။

က်မ အိမ္ျပန္ေျပးကာ အေမ့ကို ေျပာျပေတာ့ အေမက က်မကို ေမးခဲ့သည္မွာ “ သမီး အရမ္းကခ်င္ေနလား” တဲ့။ က်မ မ်က္ရည္မ်ားက်သည္အထိ ၀မ္းသာသည့္မ်က္ႏွာျဖင့္ ေခါင္းျငိမ့္ျပခဲ့ပါသည္။ က်မ အေၾကာင္းကို သိေနသည့္ အေမသည္ သက္ျပင္းဖြဖြခ်ကာ ဘာမွ ျပန္မေျပာခဲ့ပါ။ ဒီလိုနဲ႕ သၾကၤန္အကမ်ား တိုက္မည့္ေန႕သို႕ေရာက္လာခဲ့ပါသည္။ အားလံုးတန္းစီေတာ့ က်မသည္ ေရွ႕ဆံုးတန္းအလယ္မွ ပါ၀င္ခြင့္ရခဲ့ပါသည္။ ေရွ႕မွ ဇာတ္မ်ိဳးဇာတ္ႏြယ္ အေဒၚၾကီးက ဦးစြာကျပျပီး သူကဲ့သို႕ လိုက္ကရန္ႏွင့္ သီခ်င္းရဲ႕ ဘယ္ေနရာဆို ကကြက္ဘယ္လိုေျပာင္း စသျဖင့္ သင္ၾကားျပသသည္ကို အရင္ဆံုးမွတ္သားရပါသည္။

က်မတို႕ ၁၂ ေယာက္ အုပ္စု စျပီးအကတိုက္ၾကရပါသည္။ စတိုက္သည့္ေန႕တြင္ပင္ က်မျပသနာအၾကီးအက်ယ္တက္ပါေတာ့သည္။ သူမ်ားေတြ ဘယ္ယိမ္းလွ်င္ က်မသည္ ညာဘက္သို႕ယိမ္းပါသည္။ သူမ်ားေတြ ခါးေလးေတြႏြဲ႕ျပီးကသည္ကို က်မခါးသည္ ေက်ာက္တိုင္ကဲ့သို႕ေျဖာင့္မက္ျပီး လက္မ်ားကသာ လႈပ္ရွားလ်က္ ဘယ္ဘက္ပို႕လိုက္ ညာဘက္ပို႕လိုက္ျဖင့္ က်မကိုယ္ က်မေတာ့ အေတာ္သေဘာက်ေနခဲ့ပါသည္။

အားလံုးအဆင္ေျပေျပျဖစ္ေနပါလ်က္ က်မတစ္ေယာက္တည္း သိသာထင္ရွားစြာ တစ္ဖြဲ႕လံုးႏွင့္ကြဲလြဲသည့္ အကမ်ားျဖင့္ၾကည့္ရသည္မွာ ေတာ္ေတာ္ဆိုးေနခဲ့ပါသည္။ ထို႕ေၾကာင့္ အကသင္ေပးသည့္ အေဒၚၾကီးသည္ က်မအားအဖြဲ႕ထဲမွ ခဏဖယ္ရွားကာ သီးသန္႕တစ္ေယာက္တည္းသင္ေပးရွာပါသည္။ ထို႕ေၾကာင့္ ဘယ္ညာယိမ္းသည့္ကကြက္ မွန္သြားခဲ့သည့္အတြက္ အုပ္စုလိုက္ အကတိုက္သည့္ထဲတြင္ ပါ၀င္ခြင့္ ျပန္ရခဲ့သည္။ သို႕ေပမဲ့ က်မခါးမႏြဲ႕တက္ပါ။ ေတာင့္ေတာင့္ၾကီးပင္ျဖစ္လ်က္… စတိုက္သည့္ အခ်ိန္ထက္ေတာ့ နည္းနည္းအဆင္ေျပလာသည္ဟု သင္ေပးသည့္ အေဒၚၾကီးကေျပာပါသည္။ က်မရဲ႕တိုးတက္လာသည့္ ကကြက္မ်ားအတြက္ က်မေပ်ာ္ရႊင္ေက်နပ္ခဲ့ရပါသည္။

အၾကီးတန္းအကအဖြဲ႕ထဲတြင္ က်မ အမ ၀မ္းကြဲမ်ားပါ၀င္ခဲ့ပါသည္။ သူမတို႔သည္ က်မကဲ့သို႕ မဟုတ္ပဲ သၾကၤန္အကအား ကၽြမ္းက်င္ပိုင္ႏိုင္စြာ ကႏိုင္ခဲ့ပါသည္။ က်မတို႕ သၾကၤန္ယိမ္းအဖြဲ႕အား အကေဖ်ာ္ေျဖေရးအဖြဲ႕မွ လာေရာက္စစ္ေဆးသည့္အခါ ညီညီညာညာလွလွပပ ကေနၾကသည့္ လူအုပ္ထဲတြင္ က်မရဲ႕ေက်ာက္ရုပ္ကဲ့သို႕ခပ္ေတာင့္ေတာင္အကမ်ားေၾကာင့္ အကသင္ေပးသည့္ အေဒၚၾကီးအား က်မကို ထုတ္ပယ္ျပီး လူစားထိုးရန္ေျပာသြားခဲ့ပါသည္။

က်မ၀မ္းနည္းနာက်င္စြာငိုေၾကြးလ်က္ အိမ္သို႕ေျပးကာ အေမ့ကို ေျပာျပေတာ့ … အေမက ထိုလူၾကီးအား … လူစားမထိုးရန္ႏွင့္ က်မအား သူကိုယ္တိုင္ေလ့က်င့္ေပးမည္ဟု အာမခံသည့္အတြက္ ထိုလူၾကီးမွာ ခုေလာေလာဆယ္ေတာ့ ခဏ အစားထိုးထားမည္ က်မ အဆင္ေျပေျပကတတ္လာပါက အစားထိုးထည့္ထားသည့္ ေကာင္မေလးကို ျပန္ထုတ္မည္ဟုေျပာခဲ့သည္။ က်မအေမသည္ က်မ အားလက္ဆြဲကာ အိမ္တြင္ ကက္ဆက္ဖြင့္ကာ အကသင္ေပးခဲ့ပါသည္။

က်မ အေမသည္ သင္ေနရင္းျဖင့္ ဘယ္လိုမွ ႏြဲ႕ေႏွာင္းမႈ မရွိသည့္ က်မအား ေနာက္ေဖး ၀ါးရံုပင္မွ ၀ါးစိမ္းတုတ္ျဖင့္ရိုက္ကာ သင္ၾကားေပးခဲ့သည္။ က်မ ေျခသလံုးတြင္လည္း အရိႈးရာမ်ားထပ္လ်က္ မည္သို႕မွ ျဖစ္ျဖစ္ေျမာက္ေျမာက္ ကတတ္ျခင္းမရွိခဲ့ပါ။ ေနာက္ဆံုး အေမလက္ေလွ်ာ့ကာ အမ၀မ္းကြဲ ၂ ေယာက္က သင္ေပးျပန္ပါသည္။ အမမ်ားလည္း အေမ့နည္းတူ က်မအား အကသင္ေပးျခင္းလက္ေလွ်ာ့ခဲ့ပါသည္။ ထို႔အတြက္ က်မ ထမင္းမစားႏိုင္ပါ။ အကတိုက္ေနသည့္ ရြယ္တူမ်ားကို ေငးေမာလ်က္ထိုေနရာမွ လံုး၀မထခဲ့ပါ။ က်မရဲ႕ေခါင္းမာမာ ေပကပ္ကပ္ႏိုင္မႈမ်ားသည္ အိမ္ေပၚမွ ေအာက္မဆင္းရ အေဖ့အမိန္႕အား လက္ခံလိုက္ရပါသည္။

အိမ္ေပၚတြင္ က်မ စိတ္ပ်က္စြာထိုင္ေနခိုက္ အိမ္ေရွ႕မွ အသက္(၁၆) ႏွစ္ခန္႕ အသားျဖဴျဖဴ ၀၀ မ်က္ႏွာျပည့္ေဖာင္းေဖာင္း ခါးမရွိသည့္ အမသည္ က်မတို႕အိမ္ထဲ လွမ္းၾကည့္ကာ အိမ္ေရွ႕တြင္ သံုးေလးေခါက္ျဖတ္ေလွ်ာက္ေနသည္အား က်မေတြ႕ရပါသည္။ ေနာက္တစ္ေခါက္ျဖတ္အေလွ်ာက္တြင္ က်မလွမ္းၾကည့္ျပီး ရယ္ျပလိုက္ေတာ့ အ၀တ္ေလွ်ာ္ေနသည့္ အေမ့ကို မ်က္ႏွာခ်ိဳ ေသြးကာ က်မဆီသို႕ ၀င္လာပါသည္။ ျပီးေနာက္ က်မအား တိုးတိုးေလး ကပ္လ်က္ သၾကၤန္စတိတ္ရိႈးပြဲတြင္ က ခ်င္ေၾကာင္းႏွင့္ က်မ အား သီခ်င္းဆိုေပးရန္ အကူအညီေတာင္းေတာ့ က်မ မ်က္၀န္းမ်ားအေရာက္လက္သြားကာ၊ သီခ်င္းဆိုေပးမည္ျဖစ္ေၾကာင္းတိုးတိုးေလး ကတိေပးလိုက္ပါသည္။ ထိုအမသည္ ၀မ္းသာေပ်ာ္ရႊင္ကာ ခါးမရွိသည့္ သူ႕ကိုယ္လံုးအား ႏြဲ႕ကာႏြဲ႕ကာေလွ်ာက္လ်က္ျပန္သြားပါသည္။

သူမ ျပန္သြားေတာ့ အ၀တ္ေလွ်ာ္ေနသည့္ အေမ့နားကပ္ကာ ေလွ်ာ္ျပီးသားအ၀တ္မ်ားကို ကူလွမ္းရန္ယူေတာ့ အေမသည္ က်မအား ေႏြးေထြးသည့္ အၾကည့္ျဖင့္ၾကည့္လ်က္ လက္ေဆးေပးျပီး က်မ အရပ္ျဖင့္မီသည့္တန္းတြင္ လွမ္းဖို႕ေျပာကာ ခြင့္ျပဳပါသည္။ က်မ ကိုေမြးထားသည့္ အေမျဖစ္သည့္အတြက္ က်မတြင္ ေျပာစရာ စကားရွိေနသည္ကို သိျပီးျဖစ္သည့္ အေမက “ ခုန … မခိုင္ လာသြားတာ သမီးကို သူကဖို႕ သီခ်င္းဆိုခိုင္းတာ မို႕လား” အေမ့ရဲ႕အေမးစကားကုိ က်မ ခ်က္ျခင္း ေခါင္းျငိမ့္လိုက္ေတာ့ အေမသည္
“ မခိုင္လည္း သနားပါတယ္ သူလည္း အပ်ိဳအရြယ္ေလးဆိုေတာ့ ကခ်င္ရွာမွာေပါ့ … သူ႕ကိုဆို ကာလသားေတြက ဆိုေပးခ်င္တဲ့လူမရွိဘူး … သမီးမဆိုေပးရင္လည္း သူ႔ခမ်ာ ကရမွာမဟုတ္”  ဟုဆိုျပီး
ရယ္ေမာကာ ခြင့္ျပဳခဲ့ပါသည္။ အေမက ေျပာေသးသည္မွာ “နင့္အေဖ မသိေစနဲ႕” တဲ့ က်မ ၀မ္းသာေပ်ာ္ရႊင္ျပီး ကက္ဆက္ေခြေတြကို ေရွ႕ခ်ကာ က်မ ဆိုႏိုင္မည့္ သီခ်င္းကို ေရြးခ်ယ္လိုက္ပါသည္။ က်မပိုင္ပိုင္ကၽြမ္းက်င္စြာဆိုႏိုင္သည့္ “ ေဟာေတာ့” သီခ်င္းကို ေရြးခ်ယ္ကာ အေဖအလုပ္သြားသည့္ အခ်ိန္မ်ားတြင္ မခိုင္ ႏွင့္ ႏွစ္ေယာက္သား သီခ်င္းဆိုတိုက္သည့္ အိမ္သုိ႕သြားကာ အဆိုအကတိုက္ျခင္းအား ေခ်ာေခ်ာေမာေမာျဖင္ေလ့က်င့္ႏိုင္ခဲ့ျပီး့ ေဖ်ာ္ေျဖမည့္ေန႕သို႕ ေရာက္ရွိခဲ့ပါသည္။

စတိတ္ရိႈးစင္ၾကီး၏ ေအာက္ဖက္တြင္ အုန္းတုံးမ်ားခံလ်က္ အေပၚအမိုးအား အုန္းလက္မ်ားမိုးကာထားျပီး မီးေခ်ာင္းမ်ားထိန္ထိန္လင္းလ်က္၊ ေနာက္ဖက္တြင္ ခ်ာခ်ာလည္ေနသည့္ ေရာင္စံုမီးအ၀ိုင္းၾကီးျဖင့္ ၾကီးက်ယ္ခမ္းနားလြန္းသည့္ စတိတ္စင္ၾကီးသည္က်မအား မ်ားစြာရင္ခုန္စိတ္လႈပ္ရွားေစခဲ့ပါသည္။ ေနာက္တစ္ခုမွာ ႏွစ္ေယာက္တည္း သီခ်င္းဆိုျခင္းအားျဖင့္က်မကို လူေတြပိုျပီး အာရံုစိုက္ခံရျခင္းကိုလည္း အင္မတန္ေပ်ာ္ရႊင္ခဲ့ပါသည္။

တစ္ဖြဲ႕ျပီးတစ္ဖြဲ႕ ေျဖေဖ်ာ္ျပီးေနာက္ က်မတို႕အလွည့္သို႕ေရာက္လာခဲ့ပါသည္။ အေဖသိမည္ဆိုးသည့္အတြက္ က်မ နာမည္ကို ထည့္ျပီး မေခၚခိုင္းခဲ့ပါ။ မခိုင္ နာမည္ ေခၚလိုက္သည္ႏွင့္ တျပိဳင္နက္ ၀တုတ္ခါးေပ်ာက္ မင္းသမီးေလး မခိုင္နဲ႕ အာျဗဲစိန္က်မတို႕ႏွစ္ေယာက္ ျမဴးၾကြသြက္လက္စြာ စင္ေပၚသို႕ လွမ္းသြားခဲ့ပါသည္။

တီးလံုးေလး စလိုက္တာနဲ႕ က်မလည္း ေလ့က်င့္ထားသည့္အတိုင္း ဟန္ပန္အျပည့္ျဖင့္ သီခ်င္းအား စျပီးဆိုပါေတာ့သည္။ မခိုင္လည္း စည္း၀ါးအလိုက္ ေကြးေနေအာင္ကပါေတာ့သည္။ က်မ သီခ်င္းဆိုလို႕ တစ္၀က္ခန္႕အေရာက္တြင္ စင္ေထာင့္မွ အရပ္ျမင့္သည့္ အေဖ့ကို တုတ္တစ္ေခ်ာင္းျဖင့္ ဘြားကနဲေတြ႕လိုက္ရပါသည္။ က်မ စင္ေအာက္ေရာက္ရင္ အရိုက္ခံထိေတာ့မည္။

အေဖစိတ္ဆိုးျပီးရိုက္လ်င္အရမ္းေၾကာက္စရာေကာင္းပါသည္။ မည္သူမွ ၀င္ျပီးမဆြဲရဲပါ။ သူလက္ေညာင္းသည္အထိ ရိုက္တက္ပါသည္။ သူေမာသြားမွ အေမက ေပါက္ျပဲသြားသည့္ ဒဏ္ရာကို ေဆးထည့္ေပးရဲပါသည္။ ခုကိစၥက ပိုဆိုးပါသည္။ ပြဲခင္းထဲတြင္ အရိုက္ခံထိမည္။ လူအားလံုး၀ိုင္းၾကည့္မည္။ သီခ်င္းဆိုအျပီး ေအာက္ေရာက္တာနဲ႕အရိုက္ခံရမည္ကို ေတြးကာ က်မဆိုေနသည့္ သီခ်င္းအား မရပ္ တတ္ေတာ့ပါ။ ဂ်ာေအးသူ႕အေမရိုက္သလိုျဖစ္ေနပါသည္။ တီးေနသည့္လူမ်ားကလည္း က်မအဆိုမရပ္သည့္အတြက္ တီးတာမရပ္ပါ။ ကသည့္အမၾကီးသည္ ေမာေနျပီျဖစ္သည့္အတြက္ က်မအား ရပ္ရန္အခ်က္ျပေနျပီ…က်မ မရပ္တတ္ေတာ့ပါ။ က်မ တကိုယ္လံုးလည္း အေဖ့ကိုေၾကာက္စိတ္ျဖင့္ တုန္ရင္ေနျပီး သီခ်င္းကိုလည္း မ်က္လံုးမွိတ္ျပီး ေအာ္ဆိုေနပါသည္။ ပရိတ္သတ္ထဲမွ ေအာ္သံ တီး၀ိုင္းရပ္သြားသံေၾကာင့္ က်မ မ်က္လံုးဖြင့္ၾကည့္ခ်ိန္တြင္ က်မေဘးတြင္ ေခြေခြေလးလဲေနသည့္ အကမင္းသမီးေလး မခိုင္…စင္ေပၚမွ ေလွခါးအတိုင္းမဆင္းပဲ က်မ လႊားကနဲခုန္ခ်ကာ ရြာလမ္းအတိုင္းမျပန္ပဲ ေနာက္ေဖးဘက္ လယ္ကြင္းေတြကို ျဖတ္ျပီး အိမ္ကို သုတ္ေျခတင္ျပီးေျပးပါသည္။ ဖိနပ္မပါသည့္အတြက္ ပတ္ၾကားအက္မ်ားနဲ႕ခဲမ်ားထိရွမႈေၾကာင့္ က်မေျခေထာက္ေတြလည္း ေပါက္ျပဲေနပါသည္။ အိမ္ေနာက္ဘက္ လယ္ေတာထဲသြားသည့္လမ္းမွ ၀င္လာျပီး အိမ္ေပၚမတက္ရဲသည့္အတြက္ စပါးက်ီထဲ၀င္ကာ အေဖတို႕ေျပာေနသည့္ စကားမ်ားကို ၾကားေနရပါသည္။

မူးလဲသြားသည့္ မခိုင္အတြက္ အေမေဆးဖိုးေပးေနသည္ကိုလည္း ၾကားရပါသည္။ အေဖမွ အေမ့ကို ၾကိမ္းေမာင္း ေနသံကိုလည္းၾကားရပါသည္။ က်မ အသက္ကိုပင္ ျပင္းျပင္းမရႈမရဲပါ။ က်မေပ်ာက္သြားသည့္အတြက္ အေမ့ရဲ႕ငိုသံပါၾကီးနဲ႕က်မကို ရွာေပးဖို႕ေျပာေနသည့္အသံေတြကိုလည္း ၾကားေနရပါသည္။ က်မ အိမ္ေပၚ သို႕တက္သြားခ်င္ေပမဲ့ အေဖ့ရဲ႕ေဒါသကိုေၾကာက္သည့္အတြက္ အသံပင္မေပးရဲခဲ့ပါ။ က်မအား စိတ္ပူျပီး ငိုေနသည့္ အေမ့ကိုလည္း က်မ စပါးက်ီထဲတြင္ ရွိေနသည့္အေၾကာင္းေျပာျပခ်င္သည့္စိတ္ျဖင့္ က်မမ်က္ရည္ေတြ က်ေနမိပါသည္။

ကံေကာင္းစြာျဖင့္ အိမ္တြင္ေမြးထားသည့္ေခြးကေလး ဖိုးလံုးရဲ႕ေဟာင္သံေၾကာင့္ အေမသည္ ေနာက္ေဖးသို႕ေျပးလာကာၾကည့္ပါသည္။ ထိုေနာက္ စပါးက်ီ၀တြင္ ေၾကာက္ဒူးတုန္ျပီး မ်က္ရည္မ်ားျပည့္ေနသည့္ က်မကိုေတြ႕သြားျပီး ဖတ္ကာငိုပါေတာ့သည္။ အေမ့ငိုသံေၾကာင့္ အေဖသည္ ေနာက္ေဖးသို႕လိုက္လာကာၾကည့္ျပီး ဘာမွ မေျပာပဲ အိမ္ေပၚျပန္တက္သြားပါသည္။

မိုးလင္းေတာ့အေဖက က်မအား ဆူပူၾကိမ္းေမာင္းျခင္းမရွိပဲ ေျပာျပသည္မွာ…ေနာက္ကို အေဖမသိပဲ ဘာမွမလုပ္ရန္ႏွင့္ တကယ္လို႕ မခိုင္ အေမာဆို႕ျပီး ေသသြားပါက က်မ သည္ အိမ္မွာမေနရ၊ ေက်ာင္းမတက္ရေတာ့ပဲ ကေလးေထာင္ထဲေရာက္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ေျပာျပပါသည္။ က်မလည္း အေဖ့စကားကို ေခါင္းျငိမ့္လ်က္…ေနာက္ကို ဘယ္ေသာအခါမွ အေဖမသိပဲ၊ အေဖ့ခြင့္ျပဳခ်က္မရပဲ ဘာမွ မလုပ္ေတာ့ပါဟု ဆံုးျဖတ္လိုက္ပါသည္။ ထိုႏွစ္မွစျပီး ေနာက္ပိုင္းတြင္ သၾကၤန္တြင္းမ်ားသည္ က်မနဲ႕ အစိမ္းသက္သက္ျဖစ္ေနျပီး၊ အိမ္တြင္းမွာ မိဘကိုကူညီျခင္း၊ အဘိုးအဘြား မ်ားႏွင့္ ဘုန္းၾကီးေက်ာင္း မ်ားသို႕လိုက္ကာ ဥပုသ္ေစာင့္ျခင္းႏွင့္ ႏွစ္ဆန္းတစ္ရက္ေန႕တြင္ လယ္ကြင္းထဲမွ ေရခန္းငါးလႊတ္ျခင္းမ်ားျဖင့္သာ သၾကၤန္တြင္းတိုင္းကို ကုန္ဆံုးေစခဲ့ပါေတာ့သည္။ အျဖစ္အပ်က္သည္ ဆယ္စုႏွစ္ေတာ္ေတာ္ေလးေက်ာ္လြန္ေနျပီျဖစ္ေသာ္လည္း သၾကၤန္ေတးသံမ်ားၾကားတိုင္း ထိုအျဖစ္အပ်က္ေလးသည္ မ်က္လံုးထဲတြင္ ေလာေလာလက္လက္ျဖစ္ပ်က္ ထားသကဲ့သို႕ .......။

ခ်ိဳခ

No comments:

Post a Comment