Wednesday, September 21, 2011

အခ်စ္စစ္စစ္



“ကို ကလည္း ငယ့္ကိုမေစာင့္ဘဲ တစ္ေယာက္တည္းစားေနတယ္”
ေနာက္ဘက္မွ လက္သီးဖြဖြျဖင့္ ထုခံလိုက္ရျပီး စကားသံခ်ိဳခ်ိဳႏြဲ႕ႏြဲ႕ေၾကာင့္ စားလက္စ ရွမ္းေခါက္ဆြဲအား ပါးစပ္မွ ျပန္မထြက္ေအာင္ ပါးစပ္ကို ပိတ္လ်က္ ေနာက္သို႕လွည့္ၾကည့္မိလိုက္ရာ အသားျဖဴျဖဴသြယ္လ်လ်ကိုယ္ဟန္ေလးခ်စ္စဖြယ္ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ကို ေတြ႕ရသည္။ က်မ ရဲ႕အၾကည့္ စူးစူးနဲ႕မ်က္လံုးေတြေၾကာင့္ သူမ ပါးစပ္အေဟာင္းသားျဖင့္

“ေဆာရီးေနာ္ ငယ္ လူမွားသြားလို႕ပါ”

က်မ ေခါင္းတစ္ခ်က္ ျငိမ့္ျပလိုက္ျပီး စားလက္စကို ရပ္ကာ ေကာင္တာတြင္ ေငြရွင္းျပီး ထြက္ခဲ့လိုက္သည္။ တံခါး၀တြင္ လူတစ္ေယာက္နဲ႕ တိုက္မိသည့္အတြက္ “ေဆာရီး” ႏႈတ္မွ ေအာ္တိုထြက္သြားျပီး တိုက္မိသည့္လူကို ၾကည့္မိေတာ့… သူ႕ရဲ႕အၾကည့္စူးစူးျဖင့္ ၾကံဳရသည္။
“ဘုရားသခင္” ဟု က်မ ရင္တြင္းမွ ေရရြတ္မိသည္။ ထိုသူ၏ ဆံပင္ညိဳေဖ်ာ့ေဖ်ာ့အေရာင္မ်ားသည္ က်မကဲ့သို႕ ပခံုးသာသာ ေရွ႕ေနာက္တစ္ညီတည္း၊ ၀တ္ထားသည့္ စပို႕ရွပ္ အေရာင္ကလည္း ၾကက္ေသြးေရာင္၊ ေဘာင္းဘီကလည္း က်မ ၀တ္ထားသည့္ ကာကီေရာင္ လံုး၀တစ္ထပ္တည္း။ ကြာျခားတာဆိုလို႕ သူ႕အသားသည္ က်မ့ထက္ အနည္းငယ္ပိုျဖဴေနတာပဲရွိသည္။ က်မမ်က္ႏွာကို တစ္ဘက္သို႕လြဲျပီး ေရွာင္ထြက္လိုက္မိသည္။ တကၠစီတစ္စီးကို တားျပီး က်မေနထိုင္သည့္ သဃၤန္းကၽြန္းရြာေလးသို႕ ေမာင္းခိုင္းလိုက္မိသည္။


က်ေနာ္ ငယ္ႏွင့္ခ်ိန္းထားသည့္ “ရွမ္းရြာ” ဆိုင္သို႕ ေနာက္က်မွ ေရာက္လာခဲ့ျပီး ဆိုင္ထဲတြင္ စိတ္ေကာက္ျပီး ေစာင့္ေနမည့္ ငယ့္ထံသာအာရံုက ေရာက္ေနသည့္အတြက္ ဆိုင္ထဲမွ ထြက္လာသည့္လူနဲ႕ ၀င္တိုက္မိသြားသည္။ “ေဆာရီး” ဟူေသာ ခပ္ရွရွ အသံေၾကာင့္ တိုက္မိသူ၏ မ်က္ႏွာကို ၾကည့္မိေတာ့ က်ေနာ့္ ရင္ထဲတြင္ ဘုရားသခင္ကို တမိသြားသည္။ သူမ ရဲ႕ ဆံပင္၊ အက်ၤီအေရာင္၊ ေဘာင္းဘီ က်ေနာ္နဲ႕တစ္ထပ္တည္း။ ကြာျခားတာဆိုလို႕ သူမအသားက အ၀ါေရာင္ျဖစ္ျပီး က်ေနာ့္အသားက အျဖဴေရာင္ ျဖစ္ေနတာေလာက္ပင္ျဖစ္သည္။ က်ေနာ္ ခဏ ၾကက္ေသေသခိုက္ သူမက အရင္ေရွာင္တိမ္းကာ ထြက္ခြာသြားသည္။ က်ေနာ့္ ႏႈတ္ဖ်ားမွ ေတာင္းပန္စကားတစ္ခြန္းမွ ထြက္က်မသြားျခင္းအတြက္ က်ေနာ့္ကို က်ေနာ္ အျပစ္တင္မိသြားသည္။

“ကို ကလည္းေနာက္က်လိုက္တာ ခုနက ငယ္ ကိုယ္နဲ႕ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ကို မွားျပီး ေက်ာကို ထုမိသြားတယ္ သိလား… အဲမိန္းကေလးက ကိုယ္နဲ႕ေတာ္ေတာ္တူတယ္ ေယာက်္ာေလးပံုစံေလး…ေနာက္ေက်ာကၾကည့္ရင္ လံုး၀ကိုယ့္ပံုသ႑ာန္” ငယ့္စကားေတြကို က်ေနာ္ မၾကားတစ္ခ်က္ ၾကားတစ္ခ်က္… က်ေနာ္ကိုယ္တိုင္ေတာင္ ၾကက္ေသေသသြားေသးတာ ငယ္ လူမွားတာမဆန္းပါ။ အဲဒီေန႕က က်ေနာ္ အရမ္းၾကိဳက္သည့္ “ရွမ္းရြာ” မွ ရွမ္းေခါက္ဆြဲသည္ အရသာမဲ့လို႕ေနခဲ့၏။

မေန႕က ဆရာ၀န္နဲ႕ေတြ႕ဖို႕ခ်ိန္းထားသည္အား မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ရဲ႕မွားယြင္းစြာႏႈတ္ဆက္မႈ႕၊ က်မနဲ႕ပံုသ႑ာန္တူသည့္ လူနဲ႕မေတာ္တစ္ဆ ေတြ႕ဆံုမႈ႕တို႕ေၾကာင့္ မေတြ႕ျဖစ္ခဲ့သည့္အတြက္ ဒီေန႕ထပ္မံထြက္လာခဲ့ရ၏။ ေမ့ေမ့ကို ကုသေပးခဲ့သည့္ဆရာ၀န္ၾကီးပင္ျဖစ္ပါသည္။ ေမေမသည္လည္း ကင္ဆာေရာဂါျဖင့္ပင္ဆံုးသြားခဲ့ျပီး သူမရဲ႕ေရာဂါအေမြကို က်မကိုပါ ေပးခဲ့ပါသည္။ က်မတြင္ ေမေမႏွင့္တူတာဆိုလို႕ ေရာဂါရွိတာ တစ္ခုပင္ျဖစ္ပါသည္။ က်န္သည့္ အရာအားလံုးသည္ အပါး ျဖင့္တူပါသည္။
အရပ္ရွည္တာ၊ မ်က္ခံုးထူျပီးမ်က္အိမ္က်ယ္တာ၊ ေနထိုင္ စားေသာက္ပံုကအစ အပါးႏွင့္ထပ္တူျဖစ္ပါသည္။
က်မေရာက္သြားသည့္အခ်ိန္တြင္ ဆရာ၀န္ၾကီးအခန္းထဲတြင္ လူရွင္းေနပါသည္။ ဆရာ၀န္ၾကီးနဲ႕ သူ႕ရဲ႕လက္ေထာက္ဆရာ၀န္ ႏွစ္ေယာက္တည္းသာရွိပါသည္။

“သမီးေရ ေနာက္လ အန္ကယ္နယ္ေျပာင္းရမယ္… သမီးအတြက္ အန္ကယ္ ေဒါက္တာမိုးျမင့္ နဲ႕လႊဲခဲ့မယ္ေနာ္…လိုအပ္တာေတြေတာ့ အန္ကယ္ဟိုကေန ညႊန္ၾကားေပးမွာပါ”

သူမ ျပံဳးကာ ေခါင္းျငိမ့္ျပလိုက္သည္။ တစ္ပတ္စာအတြက္ လိုအပ္သည့္ေဆး၀ါးမ်ားကို ညႊန္ၾကားကာေပးျပီးေနာက္ ဆရာ၀န္ၾကီးအား ႏႈတ္ဆက္ကာထြက္လာခဲ့သည္။ အခ်ိန္နည္းနည္း ရသည့္အတြက္ ဒဂံုစင္တာသို႕၀င္ကာ လိုအပ္တာေလးေတြ၀ယ္ဖို႕စိတ္ကူးရလာသည့္အတြက္ ၀င္ျဖစ္သြားသည္။ ေခါင္းစည္းကြင္းေလးေတြေရာင္းသည့္ ေကာင္တာေရွ႕တြင္ သူမ ႏွစ္သက္သည့္ေခါင္းစည္းကြင္းေလးအား လက္ရြယ္လိုက္စဥ္ သူမကဲ့သို႕ ထိုေခါင္းစည္းကြင္းေလးကို လာကိုင္သည့္ လက္နဲ႕အမွတ္တမဲ့ ဆံုသြားခဲ့သည္။ သူမ ေမာ့ၾကည့္လိုက္ေတာ့… ဘုရားသခင္ ကိုပံုတူ… ဒီေန႕ေတာ့ သူမႏွင့္ အ၀တ္အစားတူမေနခဲ့ပါ။ သူကစတင္ျပီး ေျပာလာသည္မွာ

“ ခင္ဗ်ားပဲ ယူလိုက္ပါ”

က်မ တကိုယ္လံုးပူေႏြသြားလ်က္ျဖင့္ လ်င္ျမန္စြာေခါင္းကိုသြက္သြက္ ျငိမ့္ျပလိုက္ျပီး ေငြရွင္းကာထိုေနရာမွ ထြက္ခြာလာခဲ့သည္။ က်မရင္ဘတ္ရဲ႕ဆႏၵအရ ခပ္လွမ္းလွမ္းမွေနျပီး သူ႕အားလိုက္လံၾကည့္မိခဲ့ရသည္။ ထို႕ေနာက္ ဆိုင္ေရွ႕တြင္ ေခတၱရပ္ေနျပီး က်မအား သူျဖင့္မွားယြင္းစြာႏႈတ္ဆက္သည့္သည့္ အမ်ိဳးသမီးေလးျဖင့္ ထြက္လာေနသည္ကို ေတြ႕ရသည္။ က်မ သူတို႕ေနာက္မွ တိတ္တဆိတ္လိုက္လာခဲ့မိသည္။
က်မ အငွားကားတားတိုင္း က်မေရွ႕တြင္အျမဲလိုလိုရွိေနတက္သည့္  ဦးေလးၾကီးသည္လည္း က်မ ညႊန္ၾကားသည့္အတိုင္း သူတို႕ကားေနာက္မွ လိုက္ေပးခဲ့သည္။ လက္ကိုင္ဖုန္းေရာင္းသည့္ဆိုင္ေလးထဲသို႕၀င္သြားတာကိုေတြ႕ရသည္။ ထို႕ေနာက္ႏွစ္ေယာက္သားဆိုင္ထဲမွ ထြက္လာျပီး ေကာင္မေလးအားကားေပၚတင္ေပးကာ ထိုသူ ဆိုင္ထဲသုိ႕ျပန္၀င္သြားသည္။ ဒီေလာက္ဆိုလံုေလာက္ပါျပီ။ ဒီဆိုင္ေလးသည္ သူ၏ ဆိုင္ေလးပင္ျဖစ္လိမ့္မည္။ အဘယ္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ ထိုဆိုင္ေလး၏ ေကာင္တာတြင္ ပံုတူ ၀င္ထိုင္ေနသည္ကို ေတြ႕ရသည့္အတြက္ေၾကာင့္ပင္ျဖစ္ပါသည္။ လိပ္စာကိုမွတ္သားကာ အိမ္သို႕ျပန္ခဲ့သည္။ ထိုေန႕မွ စျပီး က်မ ထိုလိပ္စာေလးသို႕ သူနဲ႕က်မ အတူေရြးမိသည့္ေခါင္းစည္းကြင္းေလးအားစတင္ေပးပို႕ျခင္းျဖင့္ တစ္ပတ္တစ္ၾကိမ္က် ေခါင္းစည္းကြင္းေလးေတြ ပို႕ေပးျဖစ္ခဲ့ပါသည္။ ေပးပို႕သည့္လိပ္စာေနရာေလးတြင္ က်မစာက်က္ဖို႕အတြက္ အပါး၀ယ္ေပးထားည့္ ျမိဳ႕ထဲအခန္းေလးရဲ႕ လိပ္စာကို တပ္လိုက္ပါသည္။

က်ေနာ့္ဆီကိုတစ္ပတ္တစ္ခါ ေရာက္လာသည့္ ေခါင္းစည္းကြင္းေလးမ်ားသည္ က်ေနာ့္ကို တစ္ၾကိမ္တစ္ခါမွ မခံစားဖူးသည့္ ႏူးညံ့ သည့္ခံစားခ်က္တစ္စံုတစ္ရာကိုေပးစြမ္းႏိုင္ခဲ့ပါသည္။ ပထမဆံုး က်ေနာ့္ဆီေရာက္လာသည့္ ေခါင္းစည္းကြင္းေလးသည္ ဒဂံုစင္တာတြင္ က်ေနာ္ႏွင့္လိုက္ဖတ္မည္ထင္သည့္ အနက္ေရာင္ ကြင္းေလးအား လက္ရြယ္လိုက္စဥ္ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ႏွင့္အၾကိဳက္တူသည့္အတြက္ လက္ေလ်ာ့လိုက္သည့္ ေခါင္းစည္းကြင္းေလးပင္ျဖစ္ပါသည္။ စာအိတ္ေပၚက နာမည္ေနရာတြင္
သို႕
    ပံုတူ
     -----------------
     -----------------
                                       မွ
                                           ခရမ္းျပာ
                                           --------------
ဟု တပ္ထားပါသည္။ က်ေနာ္ သူမကို အလြန္အမင္းသိခ်င္ပါသည္။ ပို႕သည့္ေနရာမွ လူမေနသည့္ အခန္းတစ္ခန္းလိပ္စာျဖစ္သည့္အတြက္ သူမ မည္သူဆိုတာ စံုစမ္းဖို႕အင္မတန္ခက္ခဲလွသည္။ ထို႕ေၾကာင့္ သူမကို စံုစမ္းသည့္အလုပ္ကို က်ေနာ္လက္ေလ်ာ့လိုက္ပါသည္။ ေခါင္းစည္းကြင္းေလးေတြပို႕သည့္ ေကာင္မေလးအေၾကာင္း ငယ့္ကိုေျပာျပေတာ့ ငယ္က

“ရႈးေၾကာင္ေၾကာင္ အမ်ိဳးသမီးပဲျဖစ္မွာေပါ့ ကို တဲ့”

က်ေနာ္ ငယ့္ကို ဘာတစ္ခုမွ ျပန္မေျပာျဖစ္ပါ။ ငယ္ႏွင့္က်ေနာ္သည္ ငယ္ငယ္ကတည္းက အိမ္နီးခ်င္းျဖစ္ပါသည္။ ငယ္သည္ က်ေနာ့္ထက္ သံုးႏွစ္ခန္႕ငယ္ျပီး ငယ္ငယ္ကတည္းက ေယာက်္ားေလးအေပါင္းအသင္းဆိုလို႕ က်ေနာ္တစ္ေယာက္တည္းသာရွိခဲ့ျပီး ၾကီးလာေတာ့ လူၾကီးခ်င္းသေဘာတူသည့္က်ေနာ္ႏွင့္ပင္ တြဲျဖစ္ပါသည္။ လူၾကီးေတြက လက္ထပ္ဖို႕တိုက္တြန္းပင္မဲ့ အေၾကာင္းျပခ်က္ မခိုင္လံုစြာျဖင့္ က်ေနာ္ အျမဲျငင္းဆိုခဲ့ပါသည္။ ငယ္သည္လည္း က်ေနာ့္စိတ္တိုင္းက် လူၾကီးေတြကို နားခ်ေပးရွာပါသည္။  ေခါင္းစည္းကြင္း ကိစၥတြင္မေတာ့ သူမ က်ေနာ့္ကို ျပင္းျပင္းထန္ထန္ကန္႕ကြက္ပါသည္။ အျမဲလက္ေတြ႕ဆန္သည့္ က်ေနာ့္ကို ဒီ ဘာမဟုတ္သည့္ ေခါင္းစည္းကြင္းမ်ားေၾကာင့္ ေခါင္းစားမခံဖို႕ႏွင့္ ေခါင္းစည္းကြင္းေလးမ်ားအား စြန္႕ျပစ္ဖို႕ က်ေနာ့္အားေတာင္းဆိုခဲ့ပါသည္။ က်ေနာ္ငယ့္ကို ဘာမွမေျပာေတာ့ပါ။ သူမ ပို႕ေပးသည့္ ေခါင္းစည္းကြင္းေလးမ်ားကိုေတာ့  ေန႕တိုင္းသံုးျဖစ္ပါသည္။



ဒီေန႕မနက္ေစာေစာထကာ က်ေနာ္လိုခ်င္သည့္ ပံုစံမ်ိဳးျခံေလး မဂၤလာဒံုဘက္တြင္သြားၾကည့္မည္ဟု ေမေမကိုေျပာကာ က်ေနာ္ ထြက္လာခဲ့ပါသည္။ ျခံေလးသည္ တစ္ဧက က်ယ္၀န္းျပီး ျခံေထာင့္ေနရာတြင္ တိုက္ပုပုေလးတစ္လံုးရွိပါသည္။ ျခံရွင္သည္ က်ေနာ္ႏွင့္ သူငယ္ခ်င္းကို စည္းၾကိဳကာ၊ အဖြားလည္း အသက္အရြယ္အရ ဒီျခံေလးအားေရာင္းခ်ျပီး လွဴဒါန္းကာ ရိပ္သာတြင္ တရားအားထုတ္ဖို႕ အခ်ိန္ေရာက္ျပီျဖစ္သည့္အတြက္ ေရာင္းရျခင္းျဖစ္ေၾကာင္းေျပာျပပါသည္။ က်ေနာ္လည္း အဖြားေျပာသည့္ ေစ်းႏႈန္းအား သေဘာတူကာ စာခ်ဳပ္စာတမ္းမ်ားျပင္ဆင္ျပီး ေနာက္တေန႕မနက္ပိုင္းတြင္ ေက်းရြာရံုးရွိလူၾကီးမ်ားေရွ႕တြင္ လက္မွတ္ထိုးကာ လႊဲေျပာင္းယူလိုက္ပါသည္။ ျခံရွင္အဖြားအား ဒီျခံေလးတြင္ အခ်ိန္မေရြးလာေရာက္ ေနထိုင္ႏိုင္ေၾကာင္း ေျပာျပီး၊ ရိပ္သာမေျပာင္းမခ်င္း ေနထိုင္ႏိုင္ေၾကာင္းေျပာခဲ့ပါသည္။ ျခံရွင္အဖြားသည္ သူႏွင့္ကပ္လ်က္ျခံတြင္ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္တည္းသစ္ပင္ ပန္းပင္မ်ားစိုက္ပ်ိဳးလ်က္ ေနထိုင္သည့္အေၾကာင္း ေျပာျပေတာ့ က်ေနာ္စိတ္၀င္စားမႈမရွိခဲ့ပါ။ ထိုအေၾကာင္းအရာအား က်ေနာ္စိတ္၀င္စားမႈမရွိသည့္အတြက္ အဖြားရိပ္သာေျပာင္းမည့္ေန႕ ဖုန္းဆက္ရန္ႏွင့္အားလံုးက်ေနာ္ လိုက္ျပီးကူညီ ေပးမည္ဟုေျပာကာ က်ေနာ့္လိပ္စာကတ္အားေပးခဲ့ကာ အိမ္သုိ႕ ျပန္ခဲ့ပါသည္။

အိမ္သို႕ျပန္ေရာက္ေရာက္ခ်င္း ေမေမက က်ေနာ့္အား ဆီးၾကိဳလ်က္ စကားေျပာဖို႕ စာဖတ္ခန္းထဲသို႕ေခၚခဲ့၏။

“သား  ေမေမ မင္းကိုေျပာစရာရွိတယ္”  ဟု စကားစလ်က္ ေမေမသည္ သူ႕ေျပာခ်င္သည့္ အေၾကာင္းအရာကို စတင္ပါသည္။

“ ငယ္ နဲ႕လက္ထပ္ဖို႕ကို ဘာေၾကာင့္ဒီေလာက္အခ်ိန္ဆြဲေနတာလဲ သား… ငယ္ခင္ဗ်ာ သားကို ခ်စ္လြန္းလို႕ ဘာမွ မေျပာရွာတာ…သူလည္းအရြယ္ေရာက္ျပီ…မိန္းကေလးဆိုတာက ေယာက်္ားေလးလိုမဟုတ္ဘူးသား … ျပီးေတာ့ သားနဲ႕တစ္ေန႕လက္ထပ္ရမွာပဲေလ…သားလည္းမငယ္ေတာ့ဘူး…ခုေလာက္အခ်ိန္ဆြဲေနဖို႕မလိုေတာ့ဘူးလို႕ ေမေမထင္တယ္”

ေမေမသည္ သူမေျပာခ်င္သည့္ စကားလံုးမ်ားကို တတြတ္တြတ္ေျပာခ်သြားပါသည္။

“ေမေမ ေျပာတာမွန္ပါတယ္ ေမေမ သားလည္း မိန္းမယူမယ္ဆိုရင္ ငယ့္ကိုပဲယူျဖစ္မွာပါ…ဒါေပမဲ့ သားလႊတ္လႊတ္လပ္လပ္ေနခ်င္ေသးတယ္ သားေခါင္းထဲမွ အိမ္ေထာင္ျပဳဖုိ႕ ခုခ်ိန္ထိ မစဥ္းစားရေသးဘူးေမေမ…အဆင္သင့္လည္းမျဖစ္ေသးဘူး…”

ေမေမသည္ သက္ျပင္းဖြဖြခ်ျပီး ေခါင္းရမ္းေနပါသည္။ တစ္လက္စတည္း က်ေနာ္ ျခံ၀န္းေလး ၀ယ္ျဖစ္သြားသည့္အေၾကာင္း ေမေမကို ေျပာျပလိုက္ပါသည္။ ထိုျခံေလးအေၾကာင္း ငယ့္ကို အသိမေပးဖို႕လည္းေျပာလိုက္မိပါသည္။ အဘယ္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ ထိုျခံေလးတြင္ က်ေနာ္တစ္ေယာက္တည္း ေအးေအးေဆးေဆးေလးေနခ်င္ပါသည္။ က်ေနာ္လက္မထပ္ခ်င္သည့္ အေၾကာင္းအရာအား မည္သူတစ္ဦးတစ္ေယာက္ကိုမွ ရင္မဖြင့္ခ်င္ပါ။ က်ေနာ္ေျပာျပခဲ့လ်င္လည္း ငယ္သည္ လက္ခံမည့္သူမဟုတ္ပါ။ ဘယ္ေသာအခါမွလည္း ထုိအေၾကာင္းအရာအား ေျပာျပလိမ့္မည္မဟုတ္ပါ။

ညေနပိုင္းတြင္ ျခံရွင္အဖြားမွ မနက္ဖန္တြင္ ရိပ္သာသို႕ေျပာင္းမည့္အေၾကာင့္ က်ေနာ့္အားဖုန္းဆက္ပါသည္။ မနက္ဖန္ အဖြားကို ရိပ္သာပို႕ဖို႕အတြက္ အိပ္ယာေစာေစာ၀င္ျဖစ္သည္။ အိပ္ယာေဘးတြင္ ခရမ္းျပာဆိုသည့္ ေကာင္မေလးပို႕ထားသည့္ေခါင္းစည္းကြင္းေလးမ်ာကို ၾကည့္ျပီး က်ေနာ္ျပံဳးမိသြားသည္။ ႏႈတ္ဖ်ားမွလည္း

“မင္းဘယ္သူလဲ ေကာင္မေလးရယ္”

မနက္မိုးလင္းေတာ့ ေစာေစာထကာ မဂၤလာဒံုျမိဳ႕နယ္ထဲတြင္ရွိသည့္ က်ေနာ္၀ယ္ထားသည့္ ျခံေလးထဲသို႕ေရာက္ေတာ့ အဖြားက အားလံုးအဆင္သင့္ျဖစ္ေနျပီးျဖစ္သည္။ က်ေနာ္အဖြားကို ရိပ္သာပို႕ေပးျပီး လိုအပ္တာရွိသည္ျဖစ္ျဖစ္၊ တစ္ခုခုခိုင္းစရာရွိသည္ျဖစ္လွ်င္ျဖစ္ျဖစ္ က်ေနာ့္အား သားတစ္ေယာက္လို သေဘာထားျပီး အခ်ိန္မေရြးေခၚဖို႕ေျပာေတာ့ အဖြားက သာဓု ေခၚျပီး စုေတြေပးပါသည္။ ထိုေန႕က ျခံကေလးထဲသို႕ ျပန္လာျပီး သန္႕ရွင္းေရးလုပ္ကာ က်ေနာ္အတြက္ လိုအပ္သည့္ပစၥည္းေတြကို စာရင္းလုပ္ျပီး ပတ္၀န္းက်င္ကို ေလ့လာမိသည္။ အဖြားေျပာျပသည့္ ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္တည္းေနသည့္ ျခံ၀န္းသည္ က်ေနာ့္ျခံကဲ့သို႕ တစ္ဧက နီးပါးက်ယ္၀န္းျပီး၊ ေစ်းတြင္ေရာင္းသည့္ ပန္းမ်ိဳးစံုကို စနစ္တစ္က်စိုက္ပ်ိဳးထားပါသည္။ သူမ စိုက္ပ်ိဳးထားသည္မွာ စနစ္က်လွသည္။ ျခံေထာင့္တြင္လည္း သီးပင္စားပင္မ်ားမွာ အဆင္သင့္ခူးစားရံုပင္။ ျခံထဲတြင္ လူအရိပ္အေယာင္မွ် ပင္မေတြ႕ရေပ။ က်ေနာ့္ျခံေလးနဲ႕ သူမျခံကို ကူးဖို႕အတြက္ လူတစ္ေယာက္၀င္စာ တံခါးေလးတစ္ခ်ပ္ေတာ့ရွိသည္။ ဟုိဘက္ဒီဘက္အလြယ္တကူသြားလာႏိုင္သည္။ ထိုတံခါးေလးမွ က်ေနာ္အလြယ္တကူသြားလိုက္ျပီး ပ်ဥ္ေထာင္အိမ္ေလးေရွ႕တြင္ရပ္ကာ အသံေပးလိုက္သည္။ တံု႕ျပန္သံလံုး၀မၾကားရေပ။ အိမ္တံခါးကေတာ့ ဖြင့္လ်က္ရွိေနသည္။ က်ေနာ္အသံေပးကာ အိမ္ေပၚသို႕လွမ္းတက္လိုက္မိသည္။ ဖြင့္ေနသည့္ အခန္းတံခါး၀ကို အျပင္မွ ေခါင္း၀င္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ က်ေနာ္ မ်က္လံုးျပဴးသြားရသည္။ ၾကမ္းျပင္ေပၚတြင္ ေသြးစတစ္ခ်ိဳ႕ျဖင့္ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္။ ျပန္႕က်ဲေနသည့္ ေခါင္းစည္းကြင္းမ်ား။ ေသြးစြန္းေနသည့္ စာအိတ္ျဖဴျဖဴေလးေပၚတြင္

သို႕
    ကိုပံုတူ
     -----------------
     -----------------
                                       မွ
                                           ခရမ္းျပာ
                                           --------------
က်ေနာ္ မ်က္လံုးေတြ ျပာေ၀သြားျပီး သူမကို ေပြ႕ထူကာ ဖုန္းနံပါတ္တစ္ခုကို ႏွိပ္လိုက္မိသည္။ က်ေနာ္သူမကို ေပြ႕ယူျပီး အိမ္ေရွ႕ကိုေရာက္ေတာ့ တကၠစီတစ္စင္းအဆင့္သင့္ေတြ႕ရျဖင့္ ထိုကားေပၚသို႕ျပင္တင္ကာ ေမာင္းခိုင္းလိုက္သည္။ အဖိုးအိုသည္ ေဆးခန္းၾကီးတစ္ခုသို႕ေမာင္းသြားကာ သြက္လပ္စြာ လႈပ္ရွားျပီး သူမအား ေဆးရံုအခန္းတစ္ခု ျပင္ဆင္ျပီးျဖစ္သြားသည္။ လာၾကည့္သည့္ ဆရာ၀န္ၾကီးသည္ က်ေနာ္ျပေနက် ဆရာ၀န္ၾကီးပင္ျဖစ္သည္။

“ေမာင္မိုးျမင့္က ခရမ္းျပာနဲ႕သိေနတာလား” ဟုျပံဳးျပီးေမးပါသည္။ က်ေနာ္ ဘာတစ္ခုမွ ျပန္မေျဖလိုက္ပါ။
“ခရမ္းက ေခါင္းမာတယ္…အန္ကယ္သူ႕ကို ေဆးရံုမွာေနခိုင္းတာ ဘယ္လိုမွ ေျပာမရဘူး…ေဆးရံုမွာ အခ်ိန္ျပည့္ေနရင္ေတာင္ သူ႕အတြက္ အခ်ိန္က သိပ္မက်န္ေတာ့ဘူး…ေျပာမရလို႕ ဒီတိုင္းပဲၾကည့္ေနလိုက္တာ” ဟု ဆရာ၀န္ၾကီးက ေျပာပါသည္။

“သူက ဘာေရာဂါလည္း ေဒါက္တာ” က်ေနာ္ စိတ္လႈပ္ရွားစြာေမးလိုက္ေတာ့
“ေသြးကင္ဆာ သူအေမ လည္းဒီေရာဂါနဲ႕ပဲေလ အရမ္းသနားစရာေကာင္းတယ္… သူ႕အေမဆံုးေတာ့ သူ႕အေဖက ျမန္မာျပည္မွာမရွိဘူး… သူ႕အေဖကို အေၾကာင္းၾကားလို႕ေရာက္လာတယ္ … ကားအက္စီးဒင့္ေၾကာင့္ ျမန္မာျပည္ကို ျပန္ေရာက္ေရာက္ခ်င္းပဲ ဆံုးသြားတယ္ ”
“တကယ္ကို ကံမေကာင္းရွာတဲ့ ကေလးမေလးပါ” ဆရာ၀န္ၾကီးရဲ႕ေျပာျပခ်က္ေၾကာင့္ က်ေနာ့္ဦးေခါင္းတစ္ခုလံုး ေပါက္ကြဲထြက္သြားမတက္ နင့္နင့္သီးသီး ခံစားလိုက္ရတယ္။ က်ေနာ္သူမကို စသိတာ ေခါင္းစည္းကြင္းနဲ႕စာအိတ္ေလး… ဒီေန႕မွ ႏွစ္ဆယ္ရက္ေျမာက္ပဲရွိေသးတယ္ ေကာင္မေလးရယ္ …
“ ေမာင္မိုးျမင့္ေခါင္းကေရာ အေျခအေနဘယ္လိုလဲ”
“ခုတစ္ေလာေတာ့ ေကာင္းပါတယ္ ေဒါက္တာ” ဆရာ၀န္ၾကီး ညိႈးႏြမ္းစြာထြက္ခြာသြားသည့္ေနာက္… အခန္း၀တြင္ ကားေမာင္းသည့္ ဦးေလးကိုေတြ႕ရသည္။ လက္ထဲတြင္ စာအုပ္တစ္အုပ္ကိုင္လ်က္ျဖင့္…
“ကားေပၚမွာ က်က်န္ခဲ့တာ… ခရမ္းျပာ စာအုပ္ျဖစ္မယ္” ဟုဆိုကာ က်ေနာ့္ကို ကမ္းသည့္အတြက္ အသာလွမ္းယူလိုက္သည္။

ပထမ စာမ်က္ႏွာကို ဖြင့္လိုက္မိသည္။

က်မရဲ႕ စိတ္လႈပ္ရွားဖြယ္ ဘ၀စာမ်က္ႏွာအစ
………………………………………………………
မထင္မွတ္ဘဲ ေခ်ာေမာလွပသည့္ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ရဲ႕ မွားယြင္းစြာ ႏႈတ္ဆက္မွႈေၾကာင့္ … က်မရင္ထဲက တိုးတိတ္စြာေခၚမိသည့္ … ပံုတူ နဲ႕စတင္ေတြ႕ဆံုရတယ္။ က်မခႏၶာကိုယ္တစ္ခုလံုး ေလထဲမွ လႊင့္ေမ်ာသြားသလိုခံစားရတယ္။ ဒီလိုခံစားမႈ႕ဟာ က်မ ဘ၀ရဲ႕ပထမဆံုးအေတြ႕အၾကံဳတစ္ခုပါပဲ။ က်မ ႏႈတ္ခမ္းတစ္စံုဟာ အလိုလိုခ်ိဳျမသြားတယ္လို႕ ခံစားရတယ္။
ပါးပါးကုိ သတိရလိုက္တာ … ( ရိုင္းရိုင္း … စိတ္ခံစားခ်က္ကို ဘယ္ေတာ့မွ ျမိဳသိပ္မထားနဲ႕ … စိတ္ထဲမွာရွိသမွ် ႏႈတ္ကေန အကုန္ဖြင့္ဟပစ္လုိက္ ) ပါးပါး ရဲ႕စကားသံေတြ ၾကားေယာင္ေနမိတယ္။
***က်မ ရွင့္ကုိ အရမ္းသေဘာက်တယ္ ပံုတူ***
………………………………………………………..
ဒီေန႕မျဖစ္မေန ေဆးခန္းသြားရမယ္ … မေန႕က ပ်က္ကြက္မႈ႕ေၾကာင့္ေပါ့ J
ရွင့္ဆံပင္ေတြက က်မဆံပင္နဲ႕ တူတူ ပခံုးသာသာဆိုေတာ့ ေခါင္းစည္းကြင္းေလးေတြ ၀ယ္မယ္ J
…………………………………………………………
ေဆးခန္းက ျပန္ေတာ့ ဒဂံုစင္တာမွာ ပံုတူ နဲ႕ဆံုတယ္ J
ပံုတူ နဲ႕က်မ အၾကိဳက္ခ်င္းလည္းတူေနျပန္ပါျပီ J
အစိမ္းရင့္ရင့္ ေခါင္းစည္းကြင္းေလးကို တူတူ ကိုင္မိသြားတယ္ J
သူ႕လက္က ေနာက္ကိုဆုပ္ျပီး က်မ ယူဖို႕ေျပာေတာ့ က်မ ဆံုးျဖတ္လိုက္တယ္ သူ႕ကိုေပးဖို႕ေပါ့ J
ပံုတူတုိ႕ကားေလးေနာက္ကေန လိုက္ၾကည့္မိသြားတယ္ J
ပံုတူရဲ႕ဆိုင္လိပ္စာေလးကို သိလိုက္ရျပီ ေခါင္းစည္းကြင္းေလးပို႕လိုက္တယ္ J
အဲဒီေန႕က က်မအတြက္ ေပ်ာ္ရႊင္စရာေန႕ေလးေပါ့ J J J
……………………………………………………………

ဒီေန႕ က်မသူ႕ကိုပို႕ဖို႕အတြက္ စာအိတ္မွာလိပ္စာတပ္လိုက္တယ္ L
က်မ ေခါင္းေတြမထူခ်င္ေလာက္ေအာင္ ေလးလံလာတယ္ L
က်မ ႏွာေခါင္းကေန ေသြးစက္တစ္ခ်ိဳ႕ စာအုပ္ျဖဴျဖဴေလးေပၚ စြန္းထင္းကုန္ပါျပီ L
က်မ***********

က်ေနာ္ အခန္းထဲကို ျပန္၀င္လိုက္တယ္… သူမ မလႈပ္မယွက္ … မ်က္ႏွာတစ္ျပင္လံုး ျဖဴလႊလႊ ေသြးေရာင္ပါးပါးပင္ မေတြ႕ရ…
က်ေနာ္ အသာေပြ႕ထူလိုက္မိတယ္… သူမ ႏႈတ္ခမ္း ႏွစ္လႊာျပံဳးေနတာကို ေတြ႕လိုက္ရတယ္ … ျပီးေတာ့ ျငိမ္သက္သြားတယ္…
 လူတစ္ေယာက္ရဲ႕ေပြ႕ယူျခင္းကို ခံစားလိုက္ရတယ္…က်မအရမ္းေပ်ာ္တယ္ … က်မကိုေပြ႕ယူလိုက္သည့္လူက
က်မ ရဲ႕ပံုတူျဖစ္ေနလို႕ေပါ့…
ေကာင္မေလးေရ … မင္းဘယ္သူဆိုတာကို သိတဲ့အခ်ိန္ဟာ… မင္းငါ့ကို စြန္႕ခြာသြားတဲ့ေန႕ပဲေနာ္…
က်ေနာ္လည္း မင္းေနာက္ကို မၾကာခင္ လိုက္လာခဲ့မွာပါ ေကာင္မေလးရယ္…


ခ်ိဳခ





No comments:

Post a Comment