Friday, February 10, 2012

အေၾကာက္တရား

သူတစ္ပါး က်ေနာ့္ေျခအစံုကို ရိုက္ခ်ိဳးမွာထက္
က်ေနာ့္ေျခကို က်ေနာ္ ရိုက္ခ်ိဳးမိမွာကိုပဲ ေၾကာက္တာပါ ေမေမ။

သူတစ္ပါး က်ေနာ့္ကို ျငိဳျငင္မွာထက္
က်ေနာ့္ကိုယ္ က်ေနာ္ ျငိဳျငင္သြားမွာကိုသာ ေၾကာက္တာပါ ေမေမ။

သူတစ္ပါး က်ေနာ့္ကို မုန္းမွာထက္
က်ေနာ့္ကိုယ္ က်ေနာ္ မုန္းမိမွာကို ေၾကာက္တာပါေမေမ။

သူတစ္ပါး က်ေနာ္ကို ထားခဲ့မွာထက္
က်ေနာ့္ကိုယ္ က်ေနာ္ ထားခဲ့မိမွာကို ေၾကာက္တာပါေမေမ။

သူတစ္ပါး က်ေနာ့္ကို ပစ္ပယ္တာထက္
က်ေနာ့္ကိုယ္ က်ေနာ္ ပစ္မယ္မိမွာကို ေၾကာက္တာပါေမေမ။

သူတစ္ပါး က်ေနာ့္ကို ဥေပကၡာ ျပဳတာထက္
က်ေနာ့္ကိုယ္ က်ေနာ္ ဥေပကၡာျပဳမိမွာကို ေၾကာက္တာပါေမေမ။

သူတစ္ပါး က်ေနာ့္ကို လက္ညိႈးထိုး အျပစ္ဖို႕မွာထက္
က်ေနာ့္ကိုယ္ က်ေနာ္ လက္ညိႈးထိုး အျပစ္ဖို႕မိမွာကို ေၾကာက္တာပါေမေမ။

သူတစ္ပါး က်ေနာ့္ကို ခ်ဳပ္ေႏွာင္တာထက္
က်ေနာ့္ကိုယ္ က်ေနာ္ ခ်ဳပ္ေႏွာင္မိမွာကို ေၾကာက္တာပါေမေမ။

သူတစ္ပါး က်ေနာ့္ကို သတ္မွာထက္
က်ေနာ့္ကို က်ေနာ္ျပန္သတ္မိမွာကို ေၾကာက္တာပါေမေမ။

ေနာက္ဆံုး နိဂံုးအျဖစ္ ေျပာရမယ္ဆိုရင္
က်ေနာ့္စိတ္က က်ေနာ္ကုိ သတ္မွာ အေၾကာက္ဆံုးပဲ ေမေမ။

ခ်ိဳခ

No comments:

Post a Comment